Jelte is eerstejaars student Fashion Tailor in Tilburg, en heeft de opdracht gekregen om een pop-up store op te richten in het thema van duurzaamheid en hergebruiken, waar mensen gratis kleding mee kunnen nemen. Hiervoor moet er tweedehands kleding worden ingezameld om bij de pop-up-store weg te geven. Dit om te laten zien dat er al genoeg kleding is, en dat de hoeveelheid nieuwe kleding die de kledingindustrie produceert absurd is vergeleken met de daadwerkelijke vraag naar nieuwe kleding.
Dit inzamelen doen we bij Lokaal 23. Alles mag ingeleverd worden zo lang het schoon en heel is, dus ook accessoires zoals riemen en tassen zijn welkom.
Je kunt je kleding komen brengen op
Woensdag 27 mei: 14:00 – 18:00uur
Donderdag 28 mei: De hele dag: 09:00-18uur
Vrijdag 29 mei: 14:00 – 18:00uur
Ben je benieuwd naar de pop-up store of wil je zelf ook wel wat uitzoeken? Dan moet je naar Tilburg, waar de pop-up store zal plaatsvinden op 2 en 3 Juni op kasteeldreef 122, van 10:00 tot 15:00uur.
Alvast bedankt namens Jelte.







